فضایی که مهمان وارد میشود، چه اقامتگاه و هتل باشد و چه مراکز تفریحی یا غیره، نخستین چشم اندازی ست که از لحاظ بصری بر ذهن اثر میگذارد. اینجاست که در انتخاب مجدد آن مقصد برای اوقات فراغت و سفر، ممکن است در تصمیمگیریهای بعدی، مشتری را تحتتاثیر قرار دهد.
بنابراین، توجه به جزئیات، انتخاب سبک مناسب و چشم نواز و همچنین استفاده از کالای مرغوب در طراحی فضاها و دکوراسیون داخلی مقصد مشتری، ضرورت می یابد. لذا طراحی دکوراسیون هتل، رستوران و تفریحگاه مشتری در زیباسازی فضای داخلی آنجا اثر بخش بوده و هم برای صاحبان کسب کار و همچنین شرکت های پشتیبان بسیار حائز اهمیت است.